Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Berto 74,
widocznie masz jakieś własciwości paranormalne,
że  nie czytając czytasz.
Ale na poważnie
chyba powinienm wystąpić o jakieś grtyyfikacje (copyright)
skoro to co ja piszę ukazuje się w   "Russia Todday",
 bo tak dotychczas się złożyło (nie żebym uważał to za coś  nagannego)
że nigdy nie odwiedziłem (dotychczas) "Russia Today".
Ale skoro juz dwóch sugeruje, że piszą/ mówią...... to samo
co ja, który nie znam ich  materiałów to niech płacą.
Chociaż bardziej powinienem sie domagać zapłaty od Amerykanów,
 którzy od jakiegos czasu stanowia główna grupę czytelników mojego bloga  często sto wejść dzinnie.
Zastanawia mnie dlaczego cieszę się takim powodzeniem w USA
Przypuszczam.....,  jedno z możliwch wytłumaczeń, że
stałem się bezpłatnym (niestety) źródłem    informacji o
tym co się myśli  w Polsce
-z wykorzystywanym tego  przez biały wywiad amerykański.

A przy okazji cytat, który przytaczasz  i  w całym  zamieszconym wpisie #174
nie ma ani jednego mojego słowa:
Oto link..... i nie jest to moim zdaniem   "Russia  Today":
http://www.project-syndicate.pl/artykul/ukraina-powinna-pozostac-neutralna,1022.html

Brak komentarzy: