Szukaj na tym blogu

piątek, 1 kwietnia 2016

Brawo Musk

Wszędzie tam będzie można kupić i serwisować swoją Teslę. Co z produkcją? Musi być masowa i tania. Są dwa warunki: Pierwszy - fabryka aut. Docelowa wydajność Freemont Factory przekroczy 500 tys. aut rocznie. Drugi? Akumulatory o dużej pojemności. By można było wyposażyć w nie pół miliona aut potrzeba największej fabryki akumulatorów litowo-jonowych. Stąd Gigafactory. Drugi największy budynek świata po Boeing Everett Factory - fabryce Boeinga w Waszyngtonie. Będzie produkować więcej akumulatorów Li-Ion (litowo-jonowy) niż wszystkie inne fabryki razem wzięte. 15 GWh rocznie.

Read more: 
http://wyborcza.biz/biznes/1,147749,19849258,elona-muska-elektryczne-auto-dla-mas-juz-jest-tesla-model-3.html#ixzz44Z2dOGzP