Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Jaś Kapela.

"Jak wiadomo wszyscy Polacy to jedna rodzina, ale jednak niektórzy Polacy są bardziej spokrewnieni niż inni, co nie przeszkadza, że niektórzy kuzyni mają ochotę nam wpierdolić. Gniezno to Polska w soczewce.

W ostatni piątek miałem przyjemność odwiedzić Gniezno, kolebkę polskiej państwowości i polskiego chrześcijaństwa. Niestety, przyjechałem dzień później niż Andrzej Duda, więc o tym, że chrzest Polski był najważniejszym wydarzeniem w historii naszego kraju, dowiedziałem się z prasy. Fakt, że najważniejszym wydarzeniem w historii Polski jest poddanie się obcej ideologii w imię korzystnych zagranicznych sojuszy, mógłby obecnie nam panującej władzy coś powiedzieć o tym, jak się robi politykę, gdyby tylko władza ta chciała mieć jakieś refleksje na ten temat. Ale najwyraźniej nie chce, skoro z taką pompą świętuje swój wiernopoddańczy hołd. Jakkolwiek byśmy się jednak nie różnili na temat oceny chrześcijańskiej ideologii i skutków jej obecności w naszym kraju, jestem pewien, że zgadzamy się co do tego, że Polska jest ważna i należy o nią dbać.

na spotkanie autorskie wokół mojej ostatniej powieści Dobry troll wdarła się grupa młodych, lecz otyłych mężczyzn, krzyczących „Raz sierpem, raz młotem, czerwoną hołotę”. Niestety nie mieli poza tym nic specjalnie do dodania, więc po chwili sobie poszli.

Wciąż wydaje mi się, że aby oceniać czyjąś twórczość, należałoby się z nią zapoznać. "
- Jaś Kapelahttp://www.krytykapolityczna.pl/felietony/20160417/gniezno-tu-sie-wszystko-zaczyna