Szukaj na tym blogu

wtorek, 30 sierpnia 2011

Jaśnie państwo i hołota

Polskie standardy,
-Komorowski: jechał 140 na godzinę
i usprawiedliwia: "ale się nie spóźniłem".
-Kaczyński jechał 180 na godzinę;
usprawiedliwia się: "spałem"
Kurski, dużo, dużo powyżej:
"dobrze mi się jechało"
-Kowalski jechał na motocyklu 180
zabrano mu prawo jazdy na dwa lata.
-Sekielski "w czarno na białym":
"najbardziej się martwię,
o to żeby się nikomu nic nie stało"!
-Przypominają mi się  filmy
pokazujące  stosunki  przedwojennej
pańskiej Polski.
-Nie lubię tej Polski!
Nie ma w niej  prawa
jak w krajach Zachodu
 i nie ma tej kultury wysokiej(!),
którą miała w PRL-u
-Zapisałem to co powiedziała  Wiesia
przy śniadaniu.
Mój komentarz :
Politycy są wyzbyci  wstydu i znaczenia swojej roli
-poczucia odpowiedzialności wobec państwa.
-Dziennikarz zamieszcza durny komentarz
( w stylu Jaworowicz).
 -Nie wie czym powinien się martwić!
Dlatego mało się  dziwię- temu co
powiedziała Wiesia.



Brak komentarzy: