Zadowolenie udziałowców urasta do wartości najwyższej,
dla której poświęca się nie tylko dobro pracowników, ale
niejednokrotnie także kondycję firmy w dłuższej perspektywie.
największe banki jeden po drugim płaciły wielomiliardowe odszkodowania za robienie w balona swoich klientów.
Firmy telekomunikacyjne i dostarczyciele innych usług regularnie
toczą sądowe boje z klientami,
którzy udowadniają, że byli kiwani na rachunkach.
Ubezpieczyciele działają wedle strategii unikania wypłat za wszelką cenę.
dla której poświęca się nie tylko dobro pracowników, ale
niejednokrotnie także kondycję firmy w dłuższej perspektywie.
największe banki jeden po drugim płaciły wielomiliardowe odszkodowania za robienie w balona swoich klientów.
Firmy telekomunikacyjne i dostarczyciele innych usług regularnie
toczą sądowe boje z klientami,
którzy udowadniają, że byli kiwani na rachunkach.
Ubezpieczyciele działają wedle strategii unikania wypłat za wszelką cenę.