Prasa regionalna{
Polska Press Grupa
należąca do niemieckiego koncernu.
W 2013 r. Urząd pozwolił jej na zakup ośmiu regionalnych dzienników grupy prasowej Media Regionalne należącej wtedy do brytyjskiego koncernu Mecom Europe.
Po tej fuzji w 2015 r.
Polska Press Grupa wydawała 18 dzienników regionalnych,
100 tygodników lokalnych, a w 19 miastach kolportowała bezpłatny tygodnik "Nasze Miasto".
Do polskich wydawców należało pozostałych pięć lokalnych dzienników i co najmniej kilka tygodników. No i dodatki lokalne "Wyborczej".
- NIemiecki Bauer
to największy wydawca 39 czasopism kolorowych,
łącznie 248 mln sprzedanych egzemplarzy; ma czasopisma kolorowe
m.in. "Pani", "Bravo", "Tele Tydzień"
co daje 33 proc. udziału w sprzedaży prasy w 2014 r.
-radio RMF FM (25 proc. udziału w rynku słuchalności w 2015 r.) i
- portal Interia.pl (trzeci pod względem popularności portal w Polsce).
-Szwajcarsko-niemiecki koncern Ringier Axel Springer Polska
wydaje:
"Fakt" (najlepiej sprzedający się w Polsce dziennik) i
"Newsweek" (obecnie trzeci najpopularniejszy tygodnik),
"Przegląd Sportowy" oraz
jest właścicielem Onet.pl (najpopularniejszego serwisu internetowego),
a w ubiegłym roku dostał koncesję na nadawanie programu telewizyjnego na ósmym multipleksie (MUX 8).
Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75398,20065402,repolonizacja-mediow-krok-po-kroku-co-planuje-pis.html#ixzz48WdD1EWm
[-To głos komercji płynący od wielkiej Zachodniej demokracji.
Wolałbym aby to był wielogłos polski i nie komercyjny ale.....]
Polska Press Grupa
należąca do niemieckiego koncernu.
W 2013 r. Urząd pozwolił jej na zakup ośmiu regionalnych dzienników grupy prasowej Media Regionalne należącej wtedy do brytyjskiego koncernu Mecom Europe.
Po tej fuzji w 2015 r.
Polska Press Grupa wydawała 18 dzienników regionalnych,
100 tygodników lokalnych, a w 19 miastach kolportowała bezpłatny tygodnik "Nasze Miasto".
Do polskich wydawców należało pozostałych pięć lokalnych dzienników i co najmniej kilka tygodników. No i dodatki lokalne "Wyborczej".
- NIemiecki Bauer
to największy wydawca 39 czasopism kolorowych,
łącznie 248 mln sprzedanych egzemplarzy; ma czasopisma kolorowe
m.in. "Pani", "Bravo", "Tele Tydzień"
co daje 33 proc. udziału w sprzedaży prasy w 2014 r.
-radio RMF FM (25 proc. udziału w rynku słuchalności w 2015 r.) i
- portal Interia.pl (trzeci pod względem popularności portal w Polsce).
wydaje:
"Fakt" (najlepiej sprzedający się w Polsce dziennik) i
"Newsweek" (obecnie trzeci najpopularniejszy tygodnik),
"Przegląd Sportowy" oraz
jest właścicielem Onet.pl (najpopularniejszego serwisu internetowego),
a w ubiegłym roku dostał koncesję na nadawanie programu telewizyjnego na ósmym multipleksie (MUX 8).
Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75398,20065402,repolonizacja-mediow-krok-po-kroku-co-planuje-pis.html#ixzz48WdD1EWm
[-To głos komercji płynący od wielkiej Zachodniej demokracji.
Wolałbym aby to był wielogłos polski i nie komercyjny ale.....]