Szukaj na tym blogu

niedziela, 21 lutego 2016

ks. Popiełuszko bis

Wikary  w sutannie i z biało-czerwoną opaską na ramieniu maszerował po Wrocławiu z nacjonalistami krzyczącymi "Jebać Araba" i "Islam won z polskich stron".
....Zagrzewał ich wręcz do walki: - Będą o was mówić, że jesteście faszystami! Ja często słyszę, że jestem księdzem faszystą. Bzdura! Niech sobie gadają. Potrzebujemy męstwa i odwagi,

.....Wrogowie ojczyzny i wrogowie Kościoła dzisiaj dostają szału, bo widzą wielką, ogromną armię patriotów, narodowców i kibiców, którzy mają Boga, Honor i Ojczyznę w sercu. Jestem przekonany, że lewacka propaganda dwoi się i troi, żeby nas zniszczyć. Nie możemy na to pozwolić, jesteśmy Kościołem walczącym, jesteśmy Kościołem wielkiej Polski

....ksiądz z Oporowa przemawiał pod flagą z krzyżami celtyckimi, obok transparentu skierowanego do premier Ewy Kopacz: "Za zdradę narodu spotka cię kara, zawiśniesz na sznurze, ty k...o stara". -

......pisze, że KOD to "Komuniści, Oszuści, Denuncjatorzy. Za przykładem Niezłomnych: Śmierć wrogom Ojczyzny!".

... Na pożegnanie ks. Jacka Międlara przyszło około 300 osób. Starsze kobiety z kwiatami, rodziny z dziećmi, mężczyźni w koszulkach Polski Walczącej, opaskach Falangi, szalikach WKS-u. Telewizja, politycy PiS i Jan Pospieszalski.

..- To, co czyniłem, będę czynił dalej. Każdy chrześcijanin powinien usłyszeć trzy wielkie prawdy: Bóg, Honor, Ojczyzna.