Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 8 września 2014

Co odpowiesz jemu

Arek [Forbs] :Nie ma nic lepszego niż umowa "śmieciowa". Ostatnio w nowej firmie zaproponowali mi umowę o pracę i jej nie chciałem bo na umowie o dzieło(18% od 50% przychodu bo mam 50% kosztów uzyskania, brak ZUSu) lub na umowie firma-firma(19% liniowy, niski ZUS) płacę dużo niższy podatek i de facto zarabiam DUŻO więcej na rękę. Nie chcę ani grosza od ZUSU emerytury, chętnie zrzeknę się tego co mam tam odłożone(prawie 200 tys) byle dali mi spokój. Od ponad 10 lat pracuję świadomie na umowach o dzieło lub firma firma unikając jak ognia umów o pracę. Sam odkładam sobie na emeryturę i od państwa nic nie potrzebuję tym bardziej nie chcę płacić podatków na leniwych niewykształconych ćwoków którzy przez brak checi do pracy, lenistwo i głupotę zarabiają płacę minimalną.

Brak komentarzy: