Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 października 2015

Lidia Staroń -Senator niezalezny. Wybrana bez poparcia partii.



Pracując, przeciwstawiałam się np. marnotrawieniu publicznych pieniędzy i nie pozwalałam na bezprawie. Skutecznie walczyłam także o zmiany w prawie, które przyniosą korzyść ludziom, czym niejednokrotnie narażałam się określonym grupom interesów, np. komornikom, prezesom spółdzielni, także ludziom na szczytach władzy. Naruszyłam tak interesy silnych i wpływowych grup, ale uważam, że trzeba przeciwstawiać się wszelkim patologiom, gdziekolwiek by one nie występowały. Walczę o przyzwoitość, o to, by ludziom żyło się normalniej… Okazuje się, że tę nieraz smutną polską rzeczywistość można zmieniać, 
Olbrzymim problemem społecznym w Polsce jest lichwa - dziś wiele osób cierpi z powodu tego zjawiska, ponieważ obecne zapisy prawne są niewystarczające.
Kolejna rzecz to sprawa dopalaczy; my, jako społeczeństwo, cały czas ponosimy ciężar tej okropnej plagi niszczącej zdrowie i życie najczęściej młodych ludzi. Należy odwrócić sytuację tak, by to wprowadzający substancje do obrotu musiał udowodnić, że nie są one szkodliwe dla zdrowia i życia lub stworzyć wykaz substancji dozwolonych, a nie zakazanych.
Foto: Tomasz Waszczuk / PAPLidia Staroń

Brak komentarzy: