Szukaj na tym blogu

czwartek, 3 marca 2011

Sorry

To było zbyt kiepskie, nie do uratowania.

4 komentarze:

kształt rzeczywistości pisze...

Znalazłem okienko moderacji i wyłączyłem. Krzysztof będziesz sam decydować co zamieszczasz. Dla mnie Twoje wejścia są O.K. Pisz!

kształt rzeczywistości pisze...

Krzysztof,wykasowałem siebie raczej z powodów formalnych, przesadziłem z kolokwializmami, które lubię.
-Nie musisz być super oryginalny:analizuj, znajdź
np słabe punkty w komentowanym tekście, pobaw się formą.

kształt rzeczywistości pisze...

-Do innych. Nikogo nie wykasowuje. A jeśli już to siebie.
-Do Krzysztofa, każda Twoja krytyczna uwaga jest cenna. Pozwala mi innymi oczami popatrzeć na to samo jeszcze raz.
-Jeszcze raz, w sprawie użycia słowa "lud"
Potrzebne mi jest słowo, które jest przeciwstawieniem elit (lub jak zauważyłeś arystokracji, tym są współcześnie elity);jak znajdziesz inne lepsze słowo temu służące, to nie będę się upierał, będę je używał. Lecz zarówno w jednym jak i w drugim wypadku- ani Ty, ani ja- nie powinniśmy czuć się przegrani.

kształt rzeczywistości pisze...

Wanted!
informacje o własności non profit