Szukaj na tym blogu

piątek, 25 lutego 2011

Moda na pojęcia

Trochę zwierzeń, ale  mało osobistych, bo ten blog nie jest osobistym pamiętnikiem, a jeśli już, to specyficznym.
Pojęcia jak ubrania: wygodne , mniej wygodne,
jak moda sezonują się.
Krzysztof mi radzi:  "nie pisz lud" , "bo to archaiczne i arystokratyczne". Jeszcze nie dawno tak!
Teraz jakby (nie tylko u mnie) to pojecie zrobiło się wygodne i częściej używane.
Sporo czasu temu w miejscach , w których najczęściej padało słowo    "rynek" używałem słowa "kapitalizm", potem zauważyłem, że inni zaczynają  również używać je  w podobnych miejscach.
Kapitalizm..... tu, na pierwszym plan wysuwa się   człowiek.
W znaczeniu słowa"rynek" na pierwszym -mechanizm.
Wygląda  mi na to, że teraz wygodniejsze mi , w użyciu, będzie  słowo- "rynek" . Zobaczymy.

1 komentarz:

kształt rzeczywistości pisze...

Krzysztof co się dzieje. Wchodzą Twoje komentarze
I są usuwane przez autora?!
Czy to Ty je usuwasz, czy ja niechcący coś nacisnąłem.