Szukaj na tym blogu

wtorek, 5 listopada 2013

Brak pracy

~bezrobotna do ~marco: Szanowny panie marco, co też pan wypisuję. pan chyba nie wie coto bezrobocie i brak środków do życia, pisze pan sobie ot, tak by pisać. w moim małym mieście powiatowym i w okolicy nie ma pracy. jestem kobietą okolo 50-tki z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, wyzszym wykształceniem i codziennie modlę się żęby jakiś pracodawca zatrudnil mnie na umowę zlecenie za choćby 800zł.do sprzątania , pielenia , grabienia gdziekolwiek. za co żyć proszę pana jeśli drugi rok jestem bez pracy, zasiłek był pół roku bo u nas tak jest. wszędzie za stara, nikt nie odpoiwe na cv, jak żyć? wyjechać nie mogę z przyczyn rodzinnych, zwiń

wczoraj 15:36 | ocena: 98% | odpowiedzi: 10
odpowiedzoceń: -1 +1
~Kamar : Urzędy pracy nie są urzędami pracy tylko bezrobocia ! Byłem zarejestrowany przez 3 lata, od 61 do 64 roku życia (poprzednio pracowałem przez ok. 30 lat na stanowiskach kadry kierowniczej i zarządzającej w instytucji centralnej, bankowości i sp. z o.o.). Jedyne co uzyskałem to roczny zasiłek dla bezrobotnego, stypendium szkoleniowe przez 3 tygodnie i 3- miesięczny płatny staż. Urząd przez 3 lata przekazał mi ok. 25 ofert pracy całkowicie nieodpowiednich w stosunku do mojego kierunku wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Oferowano mi m. in. także pracę fizyczną, do której się całkowicie nie nadaję. zwiń

wczoraj 14:1

~~stronk : Zlikwidujcie urzędy pracy i obejmijcie opieką zdrowotną wszystkich obywateli. Zapewniam, że finansowo na tym państwo zaoszczędzi. A te urzędy i tak nic innego nie robią. Ludzie rejestrują się tylko po to, żeby mieć opiekę zdrowotną. Opiekę, którą państwo w praktyce i tak daje nawetnieubezpieczonym. Chyba, że chodzi o tysiące miejsc pracy w urzędach dla pociotków, o te gmachy, o remonty, i jeszcze ,móstwo innych rzeczy, na których znajomi królika zarabiają kupę pieniędzy. Tylko zdecydujcie się wreszcie politycy, zależy wam na państwie i jego finansach czy nie ? W Polsce jest mnóstwo łatwych rzeczy do zrobienia, na których można zaoszczędzić. Tylko wtedy wy nie zarobicie, prawda ? zwiń

~Polonez02 : W Polsce potrzebny jest wstrzas,teraz polityka jest taka by była armia bezrobotnych co daje możliwosć pracodawcy płacenia ochłapów [ wszelkie teorie ze kryzys itd zaprzecza sytuacji żon rodzin prezesów ]Niemiec pławił wódką a PO niska płaca,by było brak pomyślec że jest żle. Wszyscy młodzi bezobarczen i mozliwosciami powinni wyjechac reszta co za najnizszą zrezygnować .Doprowadzenie zeby w kolejce w Urzedzie stali pracodawcy za pracownikiem wtedy powstanie normalny rynek pracy. 
                                    z ONET-u

Brak komentarzy: