Szukaj na tym blogu

sobota, 15 czerwca 2013

Internauci Gowinwi

"Normalna Polka" napisała na forum Onetu, że to "slogany, slogany i nic więcej". "O jakie reformy konkretnie chodzi, jakie strategiczne plany i decyzje? Niech poda szczegóły, bo hasełek to się już nasłuchałam w swoim życiu. Kolejny chętny do władzy bez pomysłu, typu dajcie mi władzę, a ja może coś wymyślę" - dodała w swoim komentarzu.
Użytkownik "tyle" wypowiedział się w podobnym tonie. "To zwykła ściema. Gowin zbierze odpowiedzi Polaków i wedle tych odpowiedzi będzie im obiecywał to, czego chcą, żeby dorwać się do władzy. I tak nic z tego nie zrealizuje, może tylko kilka punktów, które nie będą miały znaczenia dla sytuacji Polaków. To taka gra: napiszcie mi, co chcecie, a ja wam to obiecam" - napisał na forum Onetu. Dodał, że w odpowiedziach Jarosława Gowina na ankietę jest mało konkretów. "Czyli jestem jak chorągiewka, mogę się dostosować. Ściema, ściema i jeszcze raz ściema..." - kończy swój wpis na forum Onetu.

Brak komentarzy: