Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Nieudana próba rozmowy.
wybacz ale
p.1 jest nie na temat
p.2 też
Tematem jest zbieżność trzech sytuacji.
Wp.3cim
Piszesz:
 "Mylisz kredyt inwestycyjny, biznesowy ze stymulacją keynesowską."
-To tak jakbyś odkrył,że nóż i widelec to nie jest to samo,
ale w jednym i w drugim wypadku i nóż i widelec
pomagają jeść sznycel.
-Nie mówiłem nic o keynsowskiej stymulacji.
Przykład z butelkami
nie jest równoznaczny z keynsowską stymulacją.
Nie pisałem, że Ameryka bogaciła się wskutek wojen!
Napisałem,że gospodarka wojenna stymuluje gospodarkę!
To nie znaczy,że Ameryka na skutek wojen wzbogaciła się!
Tłumaczenie,że bogactwo daje realna gospodarka,
a nie pociski i ranni żołnierze (jak zbita szyba) to banał i oczywistość,
i nie dałem żadnego  powodu aby mnie o to podejrzewać.
Jeżeli będziesz odnosić się do nie związanych z tematem spraw, to nigdy nie
dojdziesz do żadnego rozstrzygnięcia.
Widzę, ku mojemu rozczarowaniu,
że umiejętność czytania i rozmawiania na temat ścisłe określony
jest sztuką nieznaną.

Brak komentarzy: