Robercie , to bardzo ważne ! Jeżeli przestaniesz wierzyć w Biedronia,
to już po Tobie i po całym tym wspaniałym projekcie, któremu z nadzieją gorąco kibicuje.
Nie zmieniaj wizerunku ., który jest Twoim znakiem rozpoznawczym.
Nic to, że może się komuś nie podobać. Zmiana nie zwiększy liczby zwolenników , a spowoduje utratę dotychczasowych.
-Biedroń, który atakował PO-PIS nie może teraz mówić, że "nie powinniśmy się atakować".
(Może ograniczać lub intensyfikować ataki ale nie może mówić,że nie będziemy się atakować.)
-Znakiem rozpoznawczym Biedronia jest jego uśmiechnięta twarz en face , a nie jego poważny profil.
Nie wierz zgranym starym i nie starym politykom, i specjalistom od polityki którzy zjedli zęby na polityce i wiedzą jak trzeba się zachowywać. Oni wiedzą-jak się przegrywa. A Ty masz wygrać!
Bierz przykład z młodego Wałęsy, którego koślawe wypowiedzi stały się jego znakiem rozpoznawczym, krytykowane wcześniej- później przydawały mu charyzmy.
( Merlin Monroe tworząc swój wizerunek robiła to wbrew radom specjalistów od marketingu)
Zmiana wizerunku i poglądów, które nagle zaprzeczają dotychczasowym grozi rozpadem niezbędnej w polityce charyzmy.
Zmiana owszem może być ale wynikać z głębokich szczerych przemyśleń , a nie z uwag specjalistów od marketingu.
I jeszcze jedno lider nie mówi, że jest liderem tylko nim jest. Ty zaczęłaś tak mówić, gdy
zaparłeś się Biedronia.
Robercie tylko Twoja głęboka wiara w Biedronia na "pograniczu .." wzbudzi wiarę innych w to, że możesz coś zmienić w dotychczasowej polityce.
Jerzy Kotowski
to już po Tobie i po całym tym wspaniałym projekcie, któremu z nadzieją gorąco kibicuje.
Nie zmieniaj wizerunku ., który jest Twoim znakiem rozpoznawczym.
Nic to, że może się komuś nie podobać. Zmiana nie zwiększy liczby zwolenników , a spowoduje utratę dotychczasowych.
-Biedroń, który atakował PO-PIS nie może teraz mówić, że "nie powinniśmy się atakować".
(Może ograniczać lub intensyfikować ataki ale nie może mówić,że nie będziemy się atakować.)
-Znakiem rozpoznawczym Biedronia jest jego uśmiechnięta twarz en face , a nie jego poważny profil.
Nie wierz zgranym starym i nie starym politykom, i specjalistom od polityki którzy zjedli zęby na polityce i wiedzą jak trzeba się zachowywać. Oni wiedzą-jak się przegrywa. A Ty masz wygrać!
Bierz przykład z młodego Wałęsy, którego koślawe wypowiedzi stały się jego znakiem rozpoznawczym, krytykowane wcześniej- później przydawały mu charyzmy.
( Merlin Monroe tworząc swój wizerunek robiła to wbrew radom specjalistów od marketingu)
Zmiana wizerunku i poglądów, które nagle zaprzeczają dotychczasowym grozi rozpadem niezbędnej w polityce charyzmy.
Zmiana owszem może być ale wynikać z głębokich szczerych przemyśleń , a nie z uwag specjalistów od marketingu.
I jeszcze jedno lider nie mówi, że jest liderem tylko nim jest. Ty zaczęłaś tak mówić, gdy
zaparłeś się Biedronia.
Robercie tylko Twoja głęboka wiara w Biedronia na "pograniczu .." wzbudzi wiarę innych w to, że możesz coś zmienić w dotychczasowej polityce.
Jerzy Kotowski
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz