Szukaj na tym blogu

wtorek, 16 kwietnia 2013

Czwarta reguła kota!



(Dlaczego czwarta, bo trzech pierwszych jeszcze nie ma).
Jeżeli ktoś mówi o sobie: jestem patriotą , jestem logiczny itp,itd.
to  okazuje się,że jest kiepskim patriotą;  że ma z logiką na bakier.
Jeżeli ktoś kimś jest -to o tym nie mówi - tylko taki jest, bez mówienia o tym.

HP wychwala się faktem skończenia szkoły,
i zachęca rozmówców aby zapisali się na pierwszy rok.
"Mam racje bo mam tytuł do racji i jestem logiczny bo mam dyplom".
Zgodnie z czwartą reguła kota  - gówno prawda, jak mawiał klasyk.
Jednym  z  często,  dekorujących jego teksty  zachwytów
nad samym sobą jest
następujący alogizm:
 jestem ekonomistą  wykształconym w kraju, a może nawet za granicą
mam racje, z racji moich tytułów.
To po co u licha rzuca perły swojej twórczości między forumowe wieprze,
-nikt tu się do szkoły nie ma zamiaru wybierać.
Gdzie tu logika.
ale
jednocześnie  -co mi tam  nobliści ekonomii, co mi tam Olenziak. co mi tam Greenspan,
(gdyby tak mówił  o nim wtedy!, gdy tamten był guru, a nie teraz po resecie ),
wobec których urobek HP jest mizerny.
Gdzie tu logika?




Brak komentarzy: