Założony w 2006 r. przez Michała Brańskiego serwis (dziś należy do grupy Wirtualna Polska) nie ma sobie równych na rynku plotkarskich portali. Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że miesięcznie ma blisko 170 mln odsłon i ponad 4,6 mln czytelników.
Ważny jest też ich profil: od 25 do 34 lat, ponad połowa to kobiety, a dopiero na trzecim miejscu (po 35-44--latkach) młodzież i osoby w wieku studenckim. 40 proc. odbiorców mieszka w małych i średnich miastach, a ponad 80 proc. ma wykształcenie co najmniej średnie. Deklarują, że polityka ich nie interesuje. Szukają rozrywki, czegoś szybkiego do przeczytania, treści pozwalających być na bieżąco, ale nie za poważnych.
Ważny jest też ich profil: od 25 do 34 lat, ponad połowa to kobiety, a dopiero na trzecim miejscu (po 35-44--latkach) młodzież i osoby w wieku studenckim. 40 proc. odbiorców mieszka w małych i średnich miastach, a ponad 80 proc. ma wykształcenie co najmniej średnie. Deklarują, że polityka ich nie interesuje. Szukają rozrywki, czegoś szybkiego do przeczytania, treści pozwalających być na bieżąco, ale nie za poważnych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz