Szukaj na tym blogu

wtorek, 23 marca 2021

Te 33% -Prof. Piotr Kuna

Miałem dzisiaj zajęcia z grupą studentów medycyny i zadałem im proste pytanie – ilu z was jest niezaszczepionych? Zgłosiła się dokładnie jedna trzecia, 33 proc. Zapytałem czemu. Powiedzieli, że mają wątpliwości, nie wierzą, boją się

Byłem zaskoczony skalą problemu

Jeśli studenci medycyny nie wierzą [w naukę] w jej osiągnięcia, to chyba coś jest nie tak?

To wina szkoły, polityków, którzy publicznie podważają osiągnięcia nauki i wiarę w liderów społecznych; autorytety zostały zniszczone. Czytam badania naukowe i staram się przekazywać dostępną wiedzę w sposób rzetelny i uczciwy, bez ściemniania i bez zaciekłości, ale  

spotykam się ze ścianą. 

Studenci podejmują ze mną dyskusję, mają swoje argumenty, dostaję nawet prace, które negują szczepienia, jest ich wiele. Oni nie są antyszczepionkowcami, oni się wcześniej na coś zaszczepili, ale akurat na COVID-19 nie chcą.

 https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-polsce,lockdown-w-polsce--prof--kuna--to-skroci-nasze-zycie,artykul,12639522.html

Komentarz ABC

-  Zaskoczenie covidem, które w świecie medyków  doprowadziło do chaosu informacyjnego spowodowało, że  złe  ale proste w przekazie wiadomości znajdują zwolenników w co najmniej 33% populacji  Coś mi ta wielkość  przypomina ! 

Brak komentarzy: