Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 21 września 2020

Nie ma problemu z dostępem do prawdy, podstawowym problemem jest odróżnienie uniwersalnych wartości od prezentowanych przez naciągaczy.

 Żyjemy w czasach agresywnego manipulowania  wiedzą i i faktami przy jednoczesnym dostępie do wiedzy i faktów.  

Nie ma problemu z dostępem  do prawdy, podstawowym problemem jest  odróżnienie uniwersalnych wartości od prezentowanych przez naciągaczy.   

 Program nauczania w szkołach powinien -moim zdaniem-  zostać  zredukowany do jednego przedmiotu  głównego i przedmiotów traktowanych jako techniczne.

Przedmiot główny to -umiejętności i narzędzia związane z odróżnianiem g. od złota, prawdy od manipulacji i na tym powinna zostać oparta idea edukacji.

Przedmioty techniczne to - umiejętności operowania językiem i matematyka.

Prawda  w  fizyce, biologii,w  historii powszechnej,  byłaby materiałem  poglądowym  nauczania przedmiotu głównego.


Brak komentarzy: